FAQ

Heb je een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op

Veel gestelde vragen

Algemene vragen

Ik heb nog veel onderdelen liggen die voor jullie interessant kunnen zijn.

We zijn doorlopend opzoek naar onderdelen en als je nog veel hebt liggen waar je niks mee doet en het begint in de weg te lopen, neem dan contact met ons op. Dat mag telefonisch op nummer 0613048564, maar het aller handigste is via de mail op info@garage80.nl. Dan horen we graag wat het allemaal is, waar het ligt en een prijs die je in het hoofd hebt.

Doen jullie ook onderhoud aan mijn auto?

Jazeker. Emiel is meer dan 20 jaar professioneel en gediplomeerd automonteur en APK keurmeester. Hij heeft door de jaren heel veel ervaring opgedaan met vele auto's en zo kunnen we ook jou weer goed en vooral veilig weer op weg helpen als dat nodig is. We doen onderhoud in overleg en we willen verrassingen voorkomen. Meer weten? Bel Emiel op 0612282884.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Vervelend dat je niet tevreden bent over het product of andere zaken met betrekking tot ons of ons bedrijf. We willen je dan vragen om niet rond te blijven lopen met een slecht gevoel, maar neem eens contact met ons op. We geloven in oplossingen en bel met ons. Bel met Peter op 0613048564 of Emiel op 0612282884. Je mag ons ook mailen op info@garage80.nl

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen via IDEAL,PayPal, Creditcard, Sofortbanking, Bancontact, Klarna achterafbetalen of vooraf overmaken. Voor al deze manieren van betalen rekenen we geen extra kosten.

Hoe werkt achteraf betalen?

Als je, je bestelling helemaal klaar hebt ga je naar de winkelwagen. Daar kan je de bestelling in orde gaan maken en daar kies je klarna Achteraf Betalen en vul je verder je gegevens in. Als je al een Klarna account hebt kan je deze gebruiken en anders moet je een account aanmaken. Als je dat allemaal hebt afgerond dan is je bestelling akkoord en wij gaan je bestelling versturen. Daarna krijg je een betaalverzoek van Klarna in de mail en aan de hand van deze instructies kan je dan betalen.

Kan ik bij het afhalen van spullen ook pinnen.

Ja dat kan. Je besteld dan je spullen in de webshop en kiest voor "betalen bij afhalen". We maken dan een afspraak wanneer je de spullen komt halen en dan kan je bij ons pinnen. Pinnen is gratis bij. Je kan dan met je bankpas of creditcard betalen.

Ik heb net besteld maar nog geen factuur gekregen, hoe kan ik deze krijgen?

Als je in de webshop besteld, dan krijg je niet gelijk de factuur. De factuur sturen we altijd mee met je bestelling. 

Verzenden

Wat is de levertijd?

Levertijd is van een aantal factoren afhankelijk. Als een product bij ons op voorraad is streven we er naar om het binnen 24 uur op de post te doen. Moeten we een onderdeel bestellen streven we er naar om deze dan binnen 5 werkdagen te versturen. Lukt dit om wat voor reden niet, dan houden we je op de hoogte via de mail of telefonsich. We sluiten vrijdags om 13:30 uur en dan begint ons weekend, bestellingen na deze tijd worden maandag in behandeling genomen.

Kan ik onderdelen ook sneller krijgen?

Soms komt het voor dat je snel een onderdeel nodig hebt. Dit kan verschillende redenen hebben en wij willen dan graag met je meedenken. In dat geval kan je het beste met ons bellen op telefoonnummer 0613048564.

waarom betaal ik 5 euro voor een briefzending?

In het verleden zijn we regelmatig brieven kwijt geraakt die we alleen van een postzegel hebben voorzien. Dat scheelt de klant veel geld en dat snappen we, maar als post kwijt raakt kost het ook veel geld. Daarom sturen we alles met een track en trace code zodat we altijd ergens op terug kunnen vallen. Wil je dat niet betalen, maar wel een specifiek artikel hebben. Dat kan en we willen je zeker helpen door een pakket met postzegel versturen. Komt het om wat voor reden niet aan, dan is het risico voor jou als koper.

Krijg ik een track en trace nummer?

Bestel je via de webshop, dan krijg je op het mailadres die je ons daar hebt gegeven een mail met een trace en trace code en een link naar pagina van de vervoerder. Zo kan je makkelijk zien waar je pakket zich bevindt.

Mijn pakket wordt maar niet afgeleverd, wat moet ik doen?

Soms gebeurt het wel eens dat een pakket ergens blijft liggen. Dat is natuurlijk heel vervelend en we vragen je dan ook om in dat geval contact met ons op te nemen en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Vaak komt het dan wel weer goed.

Retouren

Het artikel wat ik heb wil ik graag terugsturen, hoe doe ik dat?

Het kan een keer zijn dat je een onderdeel of artikel terug wilt sturen. Daar doen we nooit moeilijk over en we proberen dat altijd zo goed mogelijk op te lossen. We hanteren een retourtermijn van 30 dagen en heel soms ook nog wel eens langer. Dat laatste is dan afhankelijk van de situatie. Belangrijk voor ons en jou is dat je eerst even contact opneemt met ons en dat is het makkelijkste via de mail naar info@garage80.nl. Je krijgt van ons een retourticket die je kan gebruiken om de spullen terug te sturen. Als deze in goede staat weer terug komen betalen we het geld terug op je rekeningnummer. Graag ontvangen we van je een rekeningnummer waarop we terug kunnen betalen.

Het artikel wat ik heb ontvangen is niet goed en ik wil een ander product.

Uiteraard proberen we om je gelijk het goede artikel toe te sturen, maar heel soms gaat dat niet goed. Dat kan verschillende redenen hebben, maar het belangrijkste voor ons is de oplossing. De oplossing zoeken we gezamelijk met jou. Als we een vervangend artikel hebben sturen we je deze op en je krijgt van ons een retourticket voor het "verkeerde" artikel. 

Taalkeuze

Nederlands Nederlands English English

Aanbieding

Reactiestang stabilisatorstang € 20,00 € 10,00
© 2014 - 2020 Garage80 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.